Tuesday, June 19, 2018

Inspirerende verhalen over moedige vrouwen en PD met puistjes op Medsos

http://lsyindonesia.com/tag/obat-herbal-kanker-payudara/

Inspirerende verhalen over moedige vrouwen en PD met puistjes op Medsos

 

Acne maakt vrouwen er meestal niet zeker van. Zoveel vrouwen kiezen ervoor om hun acne te camoufleren met make-up of verschillende filters tijdens het uploaden van foto's van zichzelf op sociale media. Maar niet voor deze vrouw uit Colorado, die het waagde haar acne op het gezicht te laten zien op Instagram. Halle Wacht heeft een onvolmaakte huid met het begin van een aantal cystische acne op haar gezicht. Zonder zijn imperfectie te verbergen, postte hij zijn selfie-foto's op Instagram en Twitter.

 

Hoewel deze 17-jarige vrouw toegeeft dat de puistjes op haar gezicht haar lelijk doen voelen, blijft ze dapper en zelfverzekerd om te verschijnen zonder zich te bedekken. "Ik voel me zo onzeker, ik kan niet zonder make-up van huis gaan", zei Hailey, die haar vertelde over het begin van haar worsteling met cystic acne zoals gerapporteerd door de Independent.

 

In plaats van zijn acne te laten voorkomen dat Hailey door het leven gaat, besluit hij zijn acne te accepteren en te 'omhelzen'. Deze tiener deelt ook een foto van zichzelf in sociale media om anderen te inspireren zich comfortabel te voelen, ondanks het lijden aan acne.

 

Hoewel Hailey make-up gebruikt als middel om zichzelf uit te drukken, raakt ze de basis volledig kwijt. Het maakt ook zijn acne zichtbaar en veel netizens houden van zijn eerlijkheid.

 

Sinds ik opener werd over de imperfectie van mijn huid, heb je je opengesteld voor je eigen worsteling en ik wil zeggen dat ik erg ontroerd ben, en zo dankbaar dat ik door zoveel mensen wordt gesteund. Ik heb je verhaal gehoord en zie dat steeds meer mensen accepteren dat je jezelf bent, dat is het mooiste van de wereld, schreef Hailey op haar Instagramfoto. (agm / agm)

No comments:

Post a Comment